Ur. 13 marca 1977 r. w Warszawie, medioznawca, specjalista w zakresie edukacji medialnej, dr hab. teologii środków społecznego przekazu, profesor nadzwyczajny na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Zastępca Dyrektora Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa, Kierownik Katedry Edukacji Medialnej i Języka Mediów na Wydziale Teologicznym UKSW. Redaktor naczelny „Kwartalnika Nauk o Mediach”. Więcej informacji na stronie http://presscafe.eu/
Absolwentka Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz studiów pedagogicznych. Ukończyła roczne studium Zarządzania Oświatą, jest słuchaczką podyplomowych studiów z zakresu psychologii mediów. Specjalizuje się w zakresie komunikacji wizualnej, promocji i organizacji eventów. Prowadzi zajęcia z zakresu technologii informatycznej, projektowania graficznego oraz komunikacji wizualnej w Instytucie Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa.
Absolwent Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Instruktor żeglarstwa, jachtowy sternik morski, podróżnik. Koordynator Olimpiady Medialnej.
Urodzony w Warszawie. 2003 roku ukończył liceum ekonomiczne i otrzymał tytuł technika, specjalność: ekonomika i organizacja przedsiębiorstw. W 2007 roku uzyskał tytuł magistra teologii o specjalności: edukacja medialna i dziennikarstwo (tytuł pracy: „Etyczne aspekty komunikacji internetowej jako dialogu międzyludzkiego”) Specjalizacje na studiach: internetologia i edukacja medialna. Ukończył kurs pedagogizacji oraz katechetyczny. W 2015 r. doktorat ze środków społecznego przekazu (tytuł: „Internet jako medium masowego kształtowania świadomości współczesnego człowieka”). Specjalizuje się w zagadnieniach etycznych Internetu, procesach komunikacyjnych w sieci oraz w rozwoju nowych technologii medialnych. Od 2010 zatrudniony na stanowisku instruktora w Instytucie Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa WT UKSW, od 2011 pracuje jako asystent. Prowadzone zajęcia: Edycja i obieg dokumentów elektronicznych, Grafika komputerowa i multimedialna, E-learning i multimedia w kształceniu, Oprogramowanie do zarządzania materiałami naukowymi, Rozwój współczesnych technologii w nowych mediach.
Autorka artykułów o tematyce historycznej, w których korzystając z dostępnych źródeł – analizuje relacje społecznopolityczne zachodzące w największych mocarstwach świata starożytnego (Asyria, Macedonia, Państwo Seleucydów). Jej zainteresowania naukowe dotyczą historii powszechnej, historii mediów, public relations oraz nowych mediów i technologii.
Absolwentka Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie oraz podyplomowej Psychologii Reklamy na Uniwersytecie Warszawskim. Copywriter, strateg reklamowy, stały współpracownik katowickiej agencji reklamowej Malum (zrzeszonej w SAR).
Absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz studium Warsaw Journalism Center. Zawodowo związany z marketingiem w mediach i wydawnictwach. Brand manager m.in. dziennika Super Express i miesięcznika National Geographic. Odpowiadał za planowanie i realizację budżetu, strategię reklamową, kreację, a także organizację i realizację konkursów, wystaw i eventów. Współpracownik agencji Grappa House i tygodnika „Motor”.
Z Regulaminu PDF „Kwartalnika Nauk o Mediach”:
B. REDAKCJA, RADA NAUKOWA, RECENZENCI
1.W skład redakcji KNM wchodzą: redaktor naczelny, zastępca redaktora naczelnego, sekretarze redakcji i pozostali członkowie redakcji, w liczbie niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania pisma.
2. Do zadań redakcji należy w szczególności:
a) czuwanie nad właściwym poziomem artykułów;
b) czuwanie nad terminowym ukazywaniem się czasopisma;
c) utrzymywanie kontaktu z autorami, recenzentami i członkami Rady Naukowej;
d) korekta i redakcja nadesłanych artykułów;
e) skład artykułów i zamieszczanie ich na stronie www;
f) archiwizacja artykułów, recenzji i wydań KNM.
3. Pracą redakcji kieruje i odpowiada za nią redaktor naczelny. Do jego zadań należy w szczególności:
a) czuwanie nad poziomem merytorycznym, redakcyjnym, edytorskim artykułów oraz zgodności ich tematyki z zakresem czasopisma;
b) czuwanie nad tym, by wszystkie publikacje w KNM były recenzowane;
c) wyznaczanie recenzentów i kontakty z recenzentami;
d) czuwanie nad przestrzeganiem przepisów prawa, w szczególności prawa autorskiego i prasowego, w działalności redakcji;
e) reprezentowanie redakcji KNM na Radzie Wydziału oraz zawsze, gdy zajdzie taka potrzeba.
4. Redaktor naczelny ma zastępcę, na którego może cedować swe uprawnienia i obowiązki w sytuacji swej nieobecności lub niemożności ich pełnienia. Oprócz tego do obowiązków zastępcy redaktora naczelnego należy w szczególności:
a) troska o promocję KNM i podejmowanie stosownych działań w tym kierunku;
b) koordynowanie patronatów medialnych, obejmowanych przez KNM;
c) koordynowanie współpracy z innymi czasopismami, organizacjami i stowarzyszeniami naukowymi.
5. Do obowiązków sekretarzy redakcji należy w szczególności:
a) prowadzenie korespondencji czasopisma;
b) korekta i redakcja tekstów lub jej zlecanie kompetentnym osobom;
c) pilnowanie terminów sporządzania recenzji, korekty autorskiej, ukazywania się czasopisma;
d) koordynowanie bieżących spraw redakcji, niezastrzeżonych wyłącznie redaktorowi naczelnemu;
e) archiwizacja artykułów, recenzji i wydań czasopisma.
6. Decyzją redaktora naczelnego, niektóre z obowiązków i uprawnień redaktora naczelnego, zastępcy redaktora naczelnego lub sekretarza redakcji mogą być czasowo lub na stałe imiennie przypisane innym członkom redakcji.
7. Zgodnie z par. 194 ust. 1 Statutu UKSW redaktora naczelnego, zastępcę redaktora naczelnego i sekretarzy redakcji, a także członków redakcji i Rady Naukowej czasopisma KNM powołuje na czas nieokreślony i odwołuje Rada Wydziału Teologicznego UKSW.
Regulamin i zasady publikacji w internetowym czasopiśmie naukowym „Kwartalnik Nauk o Mediach” PDF